Direktlänk till inlägg 20 september 2011

"Maxen" till salu!!

Av stallx - 20 september 2011 12:48

Nu ligger min Fina "Maxen" ute på annons, även på hemsidan under till salu.

Inridningen av Exito fortsätter att gå jätte bra. Blev ett litet uppehåll bara pga liten sårskada.

  Det här va andra gången ja satt på honom....


"Pippin" har fortfarande unghästvårtor på mulen och i mungipor så utbildningen står lite still. Vi gör mest tempona men det går bra, lite tråkigt bara, hade hoppats på att vara igång och träna nu när Pia Fälth träningen är igång igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallx - 22 januari 2013 20:57


Efter mkt funderingar så tog jag till slut det svåra beslutet att sälja min älskade Exito. Detta endast pga graviditet. Han älskar ju att få va i centrum och få jobba och jag förstår ju att tiden inte kommer att finnas sen. Han såldes därför till...

Av stallx - 10 augusti 2012 08:54

Virran är envis som vanligt & vägrar släppa sitt ägg nu när hon är iväg på semin för tredje gången. Väntar på att få besked om hon är färdig och får åka hem idag. Saknar ju lilla stumpan & hon brukar ju tyvärr falla ur en hel del när hon är i väg...

Av stallx - 26 juni 2012 11:22


Nu är allt klart med försäkringsbolaget ang "Pippin" . Dom köper ut henne & hon flyttar från oss på Fredag. Vi kommer inte få veta vad som händer eller vart hon hamnar, känns jätte jobbigt men det hade det ju förstås gjort om vi hade fått ta bort h...

Av stallx - 7 juni 2012 13:21

Nu är det tyvärr mest bekymmer på hästfronten tyvärr. Exito har fått fång, lyckligtvis bara grad 1-2 av en skala på 5. Men dock fång, så han får vila och bli frisk innan vi kan fortsätta utbildningen. Tråkigt!!   Whydah är utdömd av 3 veterinär...

Av stallx - 16 april 2012 10:30

Oj vad dålig jag varit på att skriva!!    Men nu kommer en lite uppdatering. Vet inte riktigt vart jag ska börja, risken finns att jag redan skrivit det men men. I Dec-11 (tror ja det va) fick jag det mycket tråkiga beskedet från Shirley´s nya ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards