Alla inlägg under april 2012

Av stallx - 16 april 2012 10:30

Oj vad dålig jag varit på att skriva!!   

Men nu kommer en lite uppdatering.

Vet inte riktigt vart jag ska börja, risken finns att jag redan skrivit det men men.

I Dec-11 (tror ja det va) fick jag det mycket tråkiga beskedet från Shirley´s nya ägare att hon kastat sin bebis. Ev skulle dom betäcka henne i år igen men inget bestämt sist vi hördes. Annars va dom Mycket nöjda med henne & det glädjer mig då hon fick en Stor plats i mitt hjärta. Vi ska försöka hinna åka och hälsa på henne framöver.


Shirely´s fölis "Maxen" är även han såld & hamnar på "Gräddhyllan" som dressyr häst i Guldsmedshyttan (precis som jag önskade). Även honom ska vi hälsa på, ska bli så kul att se hans utveckling, denna Superfina kille!!


Exito ligger ute på annons då jag troligtvis bestämt mig för att det blir han som måste säljas pga mina nackproblem m.m

"Virran" har fått komma ut i skogen lite & tanken är att hon ska få komma ut på lite "mysturer" med granntjejen som är ridsugen. "Virran" tycker det är toppen & är pigg & glad som aldrig förr trots sina 20år fyllda.


"Kotknäckaren" va ute & kikade på bl.a "Pippin", hon va lite spänd i ryggmusklerna & blev lite uppmjukad med magnettäcket & sedan mjuk som en katt igen. Inte konstigt hon är spänd som hon överarbetar när man rider!! Men snart kommer musklerna igen. (om 6 veckor är hon i topptrim, sa Kotknäckaren  ;)  ) så det sattsar vi på, bara att jobba på.

Hoppade uppsuttet för första gången igår & hon va duktig (förstås).


Lilla "Calle" är så fin så fin! Har lasttränat en gång & det va nästan larvigt tyckte han nog ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards